ångestmonster

Jag vet vare sig vart jag ska börja eller sluta, känns som jag sitter och försöker tråda upp ett nystan men ju mer jag försöker desto trassligare blir det. Min flickvän har lämnat mig för att resa till fjällen och vandra och det är tänkt att jag ska fara hem till min familj i mUppsala över veckan, men har absolut ingen lust. Det blir så stressigt med alla djur som ska med i bilen, all packning, att lämna lägenheten,
Jag måste hämta ut mer medicin också, medicinen som aldrig finns inne på apoteket och som måste beställas och som tar år och dar på sig att komma fram också, DEN medicinen måste jag hämta.
Jag vet att det egentligen inte är mycket att gnälla över men ensamheten tar kål på mig. Jag klarar inte av att veta att allt ansvar ligger på mig, även om jag i vanliga fall är den i detta hushåll som tar mest ansvar. Jag vill känna tryggheten av att någon tar emot mig om jag faller.
Olivia kommer hem på lördag:( Olivia börjar skolan tisdagen efter det. Då drar vardagslivet igång igen och jag måste spendera dagarna i min ensamhet här i vår etta i Åby. HOPPAS vi får en lägenhet så vi kan flytta in till stan snart så kan jag vara med Malin om dagarna.
Fan det blir bara massa svammel, är oförmögen att forma fina meningar.   


toby

Kommentarer

Lämna en ninjaspark:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0