galna grannar

Tillsammans med min flickvän och djur bor jag i en etta i Åby, någon mil utanför norrköping. Åby kan till ytan anses vara en pittoresk liten förort men som åbybo är jag fullt medveten om hur saker och ting egentligen ligger till. Igår hörde jag grannen stå på balkongen och skrika "Sieg Heil! Sieg heil!" och härom dagen skrek han "Heil Hitler!".
Jag har hamnat i oräkneligt många bråk med karln som bor under oss och han som bor snett nedanför spelar alltid hög musik och är konstant alkohol påverkad. Ovanför oss bor det 10 araber i en etta som aldrig vistas utomhus på dagarna och som åker och handlar mitt i natten och fabrorn som bor i huset brevid tycker om att lägga sig i andras angelägenheter. Som när vi grillade på balkongen var bror duktig framme och skulle lägga näsan i blöt.
Det är ena underliga människor som bor här och de ovannämnda är bara några få utav dem.

Myousick: KMFDM - Save me

Kommentarer
Postat av: Olivia

aw där fick du med det mesta ^^ fan hopaps vi får en lägenhet i stan snart , du skriver otroligt bra det blir så kul o läsa fortsätt :)

2009-08-02 @ 14:21:00
Postat av: Olivia

aaw ja blev jätte nöjd :) puss på dej

2009-08-02 @ 20:26:14
URL: http://christaliaa.blogg.se/
Postat av: Olivia

aaw ja vi har ju varandra :)

2009-08-02 @ 21:31:32
URL: http://christaliaa.blogg.se/

Lämna en ninjaspark:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0