Störningsmoment i vardagen

Finns det ingen mer än jag som är DÖtrött på allt jävla tjat om Twilight??
Det går inte att röra sig över nätet utan att det står något om Kristen Stewart och/lr Robert Pattinson. Jag blir galen på alla som tjatar om hur bra de tycker filmrna är men att böckerna är så mycket bättre... w00t?
För det första så kan inte Stephanie Meyer skriva, jag vet inte hur många gånger hon upprepade samma uttryck och meningar under bokens gång:
"Sa jag och smällde igen dörren extra hårt"
"and his crooked smile"
Fanns med fler än bara en gång...
Historien är inte gripande, orginell eller intressant på något plan.
   Någon som skrivit en vacker historia om kärlek är John Ajvide i Låt den rätte komma in som jag för övrigt har haft som favoritbok sedan 2004 då den var released och jag läste den första gången. Tyvärr tillvärkade de en URUSEL film som dessvärre dyrkades av sveriges alla snorungar och fjårtiar som NU (5 år senare) bestämmer sig för att det är den bästa bok de läst.
Emilie Autumn som jag också varit ett hängivet fan till under några års tid börjar även hon nå alla snorungars kännedom och har även börjat klassas som någon slags emo ikon. EA är INTE emo!

En annan sak jag är jävligt trött på att behöva utsättas för hela tiden är något som besmyckar tidningarnas första sida är Michael Jacksons död. Är det inte lite väl uttjatat nu? Det är över en månad sen han dog nu och ändå fortsätter alla spekulationer om vad som verkligen hände. "Michaels läkaren hade något med hans död att göra", "Michael hade skrivit ett brev innan han dog", "Jackson visste att han var döende".
Michael Jackson har i princip blivit helgon förklarad nu efter sin död. Folk spelar hans musik överallt och alla kommer fram med vilken bra och underbar person Michael Jackson var. NU passar det? Vart fan var alla dessa människor när Michael anklagades för pedofili? När han slogs i rätten för sin oskuld (?).... Helt plötsligt tycker alla om Michael Jackson... Tänk att man måste dö för folk ska se allt bra man gjort i livet.

Jag HATAR alla disney channel kändisar som går runt och divar sig och tror att de dyrkas av hela världen för att de inlett sin karriär i någon värdelös serie på en barnkanal. Visst jag ska inte sopa under mattan att jag brukar titta på disneychannel men det är enbart för att få en glimt av de BRA programmen de visar så som; Brandy och HerrMorris, rasten och American dragon (skjjj, den sista var bara ett skämt XP, American dragon suger).
Men Miley Cyrus, fy fan vilken jävla snorunge! Hon kan inte sjunga, hon ser ut som ett sprängt rövhål i ansiktet och hennes mun innehåll består mer av tandkött än tänder, det låter som hon ska sätta tungan i halsen varje gång hon öppnar käften för att säga något. Hon hörs och syns WAAAY too much!!
   the Jonas brothers, tre vanskapta småpojkar med könshår på skallen. Den ena fulare än den andra.

Och sist men inte minst e jag förbannat jävla trött på alla jävla EMO KIDS!! Numera finns det ingenting man kan klä sig i utan att klassas som emo. Den riktiga EMo-stilen utvecklades på 80-talet och liknar ingenting av det vi ser idag.

Whateva! I do what I want!'

Myousick: VNV Nation - Further    

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, så jävla bra du skriver sprängtrövhål och könshår på huvudet stämmer riktigt bra :) men fan jag gillar kristen ;) puss

2009-08-04 @ 13:11:41
URL: http://christaliaa.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

Hehe okej! :) gillar själv också blont mer men funderar att färga till brunt igen :)

2009-08-04 @ 19:46:12
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vart ganska nöjd med den Kan ej göra det sa kunde göra vet ej hur man gör

2009-08-04 @ 20:02:00
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

Godnatt och sov gott! :D

2009-08-05 @ 00:46:22
URL: http://mollymus.blogg.se/

Lämna en ninjaspark:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0