the king of iron fist tournament

27 Oktober -09 släpps tekken 6 på ps3 & Xbox!! :D yeey! Har väntat på det här sedan de annonserade spelet 2005.
Jag har varit ett hängivet tekken-fan sedan jag spelade det första gången, vilket var 1998 då tekken 3 släpptes. Jag var nio år gammal^^
Snart därbå köpte jag och mina bröder tekken 2 och tekken, idag är det jag som har alla dessa underbara spel i min besittning, plus att jag äger två tekken 5 varav ena är det jag fick samma dag spelet släpptes och den andra en platinum utgåva som tillkom i min samling några månader senare.  Jag har ett tekken 5; dark res. till psp trots att jag inte äger något psp, som skickades hem till mig en månad innan spelet släpptes i Sverige. Och Oj vad jag skryter, men ville bara demonstrera hur insatt jag är i historien.


tekken

Idag har jag sprungit fram och tillbaka mellan tvättstugan och lägenheten. Jag har städat ända sedan jag vaknade 12.00 i mårse. Känner mig helt slut.
malin kommer hem ifrån London idag, yey! undrar om vi ska ses något imårn?

Fan Olivia håller på och snor min rosa plastmugg hela tiden. Jag har sagt till henne tusen gånger att det är MIN mugg. När vi köpte den fick hon en grön och vi kom överens om att den gröna var hennes och den rosa var MIN. Bajskorv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men baby jag vill oxå ha rosa ju :( hehe puss på dig

2009-08-04 @ 12:23:57

Lämna en ninjaspark:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0