Bokka

Idag har jag varit på ännu en DBT session och med den mest brillianta bok idén ständigt i tankarna var det nästintill omöjligt att koncentrera sig. Har velat skriva på min kommande bok hela dagen och när jag väl fick tillfälle hade jag absolut ingen som helst insperation till det längre. Eller idéerna fanns kvar men förmågan att forma meningar var inte där. Jag lyckades hur som helst få ett a4'a gjort och några skisser .. Tyvärr kan jag ej avslöja vad boken ska handla om, men vänta bara tills den släpps då jävlar!

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Fin blogg! :)

2009-08-07 @ 00:15:12
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: Hannah Haslam

Vad kul att du skriver :)

2009-08-07 @ 08:22:57
URL: http://haslams.blogg.se/
Postat av: E.

Tack för namnförslaget för min lilla tös! Jag gillar det namnet också. Namnet är dock redan taget av en zombiedocka jag gjort, och hon blir säkert sur om jag återanvänder det. (Tro mig, en sur zombie-docka är inte att leka med) ;P



Att du har en bokidé låter jättespännande! Jag önskar att jag också hade någon, det verkar så givande att skriva något. Med ett långsiktigt mål, alltså, om du vet hur jag menar.. :D



Hoppas inspirationen kommer! Jag har hört att ett knep är bara att sätta sig och skriva. Vad som helst! Rappakalja, om det behövs, så kommer det så småningom. :)



Lycka till och må väl!

2009-08-07 @ 11:12:12
URL: http://oonah.blogspot.com

Lämna en ninjaspark:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0