Vinan

Satt och tittade igenom mina tidigare inlägg och la därmed märke till vilka underliga sådana jag faktiskt publicerat. Majoriteten av dem har dock skrivits under påverkan av stilnoct. Varför då inte radera skiten tänker ni? Ja varför inte tänker jag. Men tankar är ändå tankar, vare sig de kommit till under påverkan av något eller i "nyktert" tillstånd. Jag vill inte påstå att jag är vid mina sinnens fulla bruk nu heller. Jag är en aning alkohol påverkad, men inte så pass mycket att jag inte vet vad jag gör.
Har spenderat kvällen hos en väninna tillsammans med några andra. Flickvännen är i Portugal och har lämnat mig ensam i tre veckor att ta hand om allt.
Fan!
Visst att det är elakt att hota, men jag är så jävla förbannad. Jag klarar inte att vara ensam, och det vet hon. En "vanlig" person (dvs. en person utan dessa psykiska svårigheter jag själv lider av) förstår sig nog inte riktigt på hur jag orkar waina över att min partner är bortrest, men vi som lider av borderline vet att sådana här saker kan rasera våra liv. Andra tänker att det bara är att bita ihop och stå ut, men jag vill bara dö. Bokstavligt talat.

Idag var jag och Blossom iväg till Fia hemmet för volentär arbete. Vi hälsade på massa snälla och söta katter som skrek efter kärlek. Jag blev tokkär i allihopa och ville adoptera varenda en utav dem.




Kommentarer

Lämna en ninjaspark:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0