Äventyr!

Då jag och min flickvän separerade i december förra året, blev jag en självständig kvinna. Efter två och ett halvt år i ett stormigt förhållande slog jag mig slutligen fri. Olivia flyttade till valdemarsvik och jag bodde kvar i våran tvåa i Norrköping. Två månader efter vårat breakup träffade jag buksvinet. Efter en het kärleksnatt (utan sex, må jag be att få pointera!) blev vi upp till öronen förälskade och en vecka senare hade han släpat hit sitt skit.
I början på april bestämde sig dock buksvinet för att han hellre ville bli hardcore wow'are på heltid (och spela minst fyra dagar i veckan!), därmed tog han sitt pick och pack och drog och lämnade mig helt heartbroken att dö i all ensamhet.
Vad han inte räknade med var att mina ninjasuperkrafter skulle kicka in, och så snabbt som det var sagt var jag på benen igen. ! HA!

Nu lever jag som ensam tvåkatts mor i en tvåa och utan några jefla cash.

Idag... Om några timmar alltså, ska jag till sjukhuset och träffa en psykdoktor för att prata om alla mina själsliga åkommor. Efter det ska jag dra till biblioteket och sno toapapper... Har absolut INGA pengar.. Livet är så ibland, och då är det tur att bibblan finns, där inte bara böcker är gratis, utan även wc och TP! PRISA biblioteket! :D

Ska även försöka sätta mig ner i lugn och ro senare och försöka designa en ny layout till sidan:/ får se vad dessa flinka fingrar hittar på för skoj. Tillsvidare får jag stå ut med nuvarande skitdesign..

Myousick: Zeromancer - Die of a broken heart


Kommentarer

Lämna en ninjaspark:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0