J

Två dagar har jag spenderat i total kreativitetsmani! Jag har lyckats få upp min websida samt ritat en bild och redigerat en hel massa.
Men inatt drömde jag om Jonny, vilket har medfört en slags apati till verkligheten. Nu tänker jag på honom för mycket igen och jag tycker inte om det.
Malin sa att hon tror hon såg Jonny igår utanför konsum men var inte säker på om det var han eller inte. Hon sa hur som helst att jag inte behövde oroa mig för något, för om det var han så hade han gått upp ca7 kg, var helt stekröd, flottig och med nästan rakat huvud, dessutom gick han iväg med en kille (troligtvis någon polare till honom). De skulle väl hem och lana wow och de hade köpt massa billys panpizza, vilket i sin tur kommer resultera i att han går upp ännu mer.

Jag har också gått upp. Men jag har gått från att va undernärd till normalviktig:D från 47 till 54^^ vilket faktiskt var ett projekt jag jobbat på under längre tid. Allt har dessutom satt sig på tuttarna och låren:P så fuck yeah!
Jag måste vara bättre än Jonny. För honom har det nog ingen som helst betydelse vad ja gör och inte gör, men för mig är det en seger om han blir sämre än mig. Jag måste vara bättre!

MyouSick: Silverstein - Giving up

Kommentarer

Lämna en ninjaspark:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0