U.G.L.Y

Fy fasiken på den här dagen -.- Jag vaknade imårse och kände mig extra stressad, med massa telefonsamtal och ärenden att uträtta. Jag började med att ringa lio för att jag FORTFARANDE inte fått in mina lergigan trots att jag ringde de i fredags och de lovade att de skulle kommit in under fredagen. Jag skickade iväg receptet för över två veckor sedan. Fattar inte vad de sysslar med.
De hade telefontider mellan 10-11 och jag ringde tio i elva men då hade de redan stängt telefontiderna:/ vilket e jävligt märkligt med tanka på att de ska ha öppet då. Så dem fick ja inte tag på.
Var tvungen och handla nya cigg med, så gick till hemköp, men fattig som jag är blev jag tvungen att betala i enbart småmynt.
Jag gick hem lämnade sakerna för att sedan gå till ya och plugga teori. Väl där kände jag mig som ett jävla tard med tanke på att jag inte kunde ett skit:S Satt i 50min och gick hem sen.

Jag kan inte få ut J ur mitt huvud heller:( Fy FAAN! vad jag saknar honom. Jag tycker om att kasta skit på honom, men det är enbart för att han sårat mig något så fruktansvärt. Kommer aldrig träffa någon ny heller. Jag är för jävla ful för att någon ens skulle vilja ha mig -.- jävla äckel fitt hora jag ÄR!!!!! Om jag kunde krypa ur skinnet så skulle jag defenitivt ha gjort det vid det här laget.
Tänk så hittar J någon ny? Ska han sitta och tycka att hon e så jävla vacker, när det var sådant han brukade göra med mig? Jag står inte ut med tanken på att han inte tycker om mig mer. Att han ska älska någon annan och ha sex med någon annan än mig!
Förstår inte vart allt gick fel.. och jag blir förbannad på honom. Det är hans fel att jag känner såhär. Jag tyckte inte ens om honom från första början. Han verkade bara vara en upplåst idiot som drack och åt för mycket. Jag tyckte han såg bra ut, men hans personlighet idiotstämplade honom i mina ögon. Och några månader senare råkade jag stöta på honom igen. Då min första tanke var "OH nej inte HAN!" då jag steg in hemma hos Millans granne för att träffa Camilla som va där. Sedan sov han oss mig och sedan ville han va med mig och till slut blev jag kär i honom:S varför i helvete blev det så? Kunde han inte bara ha hållt sig borta från första jävla början så hade jag inte behövt sitta i den här sitsen >.<
Det är väl inte meningen att man ska behöva träffa nån ny för att helt komma över sitt X? lr?
för om d e så, är det helt kört för min del.
Lika bra att börja med testamentet och beställa kista dir.

Kommentarer

Lämna en ninjaspark:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0